Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ideo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1)

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene  Pogoje poslovanja. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Ideo.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje IDEO PLUS SPLETNA PRODAJA d.o.o. - v nadaljevanju skrajšano: IDEO PLUS d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. 

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ideo.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost informacij (povzetek zakonodaje)
Načini plačila - plačilni pogoji
Cene in dobavni roki
Postopek nakupa
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga
Reklamacije (stvarna napaka, garancija, poškodba)
Reklamacije naših storitev:
 
V primeru, da ste prejeli napačen ali izdelek za katerega smatrate, da ni nov, ga lahko vrnete, mi pa vam bomo poslali nov izdelek ali vrnili kupnino. V primeru takšne težave vas prosimo, da nas o tem obvestite na poprodaja@ideo.si.
 
 
Reklamacija dostave:
 
Če je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina, kaže znake odprtja ali če so izdelki v paketu poškodovani, kupec pa je tak paket vseeno prevzel, ker teh znakov na embalaži ali na samih izdelkih ni takoj opazil, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije ali pri ponudniku. Reklamacijo poškodovanega paketa sprožite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (brez da bi karkoli dodali ali odstranili, obvezno zaembaliran v, ali vsaj s priloženo originalno embalažo, ki je hkrati največkrat tudi pokazatelj vzroka nastanka poškodbe) ter izpolnite zapisnik o poškodovani pošiljki, lahko pa se s poštno enoto, ki vam je izdelek dostavila dogovorite, da vas na domu obišče njihov uslužbenec, ki v vaši prisotnosti izpolni zapisnik o poškodovani pošiljki, nato za kupca potrebno zamenjavo, oziroma ureditev zadeve poskrbi ponudnik. 
 
Ponudnik se s kupcem dogovori za ustrezno rešitev, v primeru poškodb ki so za kupca sprejemljive in bi kupec tak izdelek zadržal, ponudnik lahko izda finančni dobropis za oceno škode, če pa je poškodba prevelika in za kupca nesprejemljiva, ima kupec seveda pravico do zamenjave izdelka.  
 
Rok za prijavo transportne poškodbe je pri Pošti Slovenije 30 dni. Da je postopek za vas čim krajši in čim manj obremenjujoč, vas prosimo, da nam kopijo zapisnika pošljete na poprodaja@ideo.si. Nadaljne reševanje poškodovane pošiljke bomo s pošto urejali mi, vam pa bomo poslali nov izdelek.
 
 
Uveljavljanje garancije:
 
Vsi izdelki kupljeni pri nas imajo garancijo, ki jo nudi proizvajalec po pogojih zapisanih na garancijskem listu. Za reševanje reklamacij je pristojen pooblaščen servis (seznam serviserjev). Za uveljavljanje reklamacije je potrebno izdelek poslati na servis, ki je dolžan izdelek popraviti v roku 45 dni od prejema blaga. Če izdelka servis ne uspe popraviti v zakonskem roku mora kupcu zagotoviti nov brezhiben izdelek.
 
Prodajelec ni pooblaščen za ugotavljanje napak na izdelku. Pristojnost za presojo glede napake ima le pooblaščen servis, zato zamenjava izdelka ali vračilo izdelka brez mnenja pooblaščenega serviserja ni možna. 
 
45 dnevni rok začne teči, ko blago prejme servis ali prodajalec.
 
Če servisa niste našli na seznamu ali imate dodatno vprašanje glede reklamacije nam lahko pišete na poprodaja@ideo.si
 
Če blago, za katero je izdaja garancije obvezna, ne deluje brezhibno ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napak. Če napake niso odpravljene v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je proizvajalec, prodajalec ali pooblaščeni servis od potrošnika prejel zahtevo za odpravo napak, mora proizvajalec potrošniku brezplačno zamenjati blago z enakim, novim in brezhibnim blagom. Če proizvajalec v roku 45 dni od prejetja blaga ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik razdre pogodbo ali zahteva znižanje kupnine
 
 
Stvarna napaka:
 
Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek, ki ima garancijo ali garancije nima. Tako lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega je bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se odloči lahko tudi takrat, ko ne želi uveljavljati garancijo za izdelek, za katerega je bila dana garancija.
 
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako reklamira pri prodajalcu in to v roku 2 mesecev od odkritja stvarne napake, oziroma v roku 2 let, ko je bilo blago prevzeto s strani kupca.
 
Potrošnik lahko zahteva po lastni izbiri : Odpravo napake, vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako, zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska.
 
Pri uveljavljanju pravic iz tega naslova mora potrošnik trgovcu v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora trgovec čim prej, najkasneje pa v roku 8 dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če pa o napaki obstaja spor, mora trgovec v roku 8 dni podati potrošniku pisen odgovor.
 
O uveljavljanju stvarne napake nas obvestite na: poprodaja@ideo.si
 
Napaka je stvarna:
 
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Dostava in osebni prevzem
Napotki ob prevzemu blaga
Odveza odgovornosti
Pritožbe in spori
Ocene in mnenja
Montaža, priklop in sestava blaga
Pravno obvestilo
Spletna trgovina Ideo.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti. 


Podatki o upravljalcu se nahajajo na povezavi O podjetju, kjer so navedeni vsi kontakti za komunikacijo v zvezi z vsemi členi pogojev poslovanja.

Sedež podjetja:
IDEO PLUS d.o.o.
Sajovčeva ulica 2
1000  Ljubljana

TRR pri UniCredit Bank: SI56 2900 0005 5386 469
BIC/SWIFT: BACXSI22
ID za DDV: SI67694233
Davčni zavezanec: DA
Matična številka: 2297612000 
Št. vložka pri Okrajnem sodišču v Ljubljani: 1/46945/00
IDEO PLUS d.o.o.
T: 01 5101 799
E: info@ideo.si
Delovni čas
od ponedeljka do petka: 8:00 do 16:00
PE Črnuče, Pot k sejmišču 30
1231 Ljubljana - Črnuče
E-trgovine, proizvajalci
Vstopite v trgovino izbranega proizvajalca.
Kliknite tukaj za seznam
Ponujamo vam več...
Pri nakupu izbranih izdelkov vam omogočamo tudi montažo, priklop, sestavo, svetovanje...
Kliknite za več informacij
Prijavite se na akcije in novosti


S prijavo se strinjate z včlanitvijo v našo e-listo. Na vaš e-poštni naslov bomo občasno pošiljali lastne promocijske, marketinške in prodajne vsebine. Svojo privolitev v pošiljanje oglasnih sporočil lahko kadarkoli prekličete. Več informacij najdete v naši Izjavi o zasebnosti.

Uporaba piškotkov
Na ideo.si uporabljamo piškotke, s katerimi zagotavljamo varno, napredno in prijetno nakupovalno izkušnjo.
Več informacij in nastavitve piškotkov najdete na povezavi


Ideo Plus d.o.o. 2007 vse pravice pridržane, Izdelava spletnih strani www.normstudio.si
Prijavite se na akcije in novosti. Zapri


S prijavo se strinjate z včlanitvijo v našo e-listo. Na vaš e-poštni naslov bomo občasno pošiljali lastne promocijske, marketinške in prodajne vsebine. Svojo privolitev v pošiljanje oglasnih sporočil lahko kadarkoli prekličete. Več informacij najdete v naši Izjavi o zasebnosti.

Spletni piškotki
Ideo.si uporablja piškotke z namenom zagotavljanja kakovostnejše spletne storitve, analizo uporabe in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Več o piškotkih in vaše nastavitve
Razumem in želim nadaljevati
message to display in fancybox